PREMIUM abonnement

Persoonlijke begeleiding van Franca tijdens deze e-course.

Met de basis e-course kun je zelfstandig aan de slag om een verandering - klein of groot - in je huis te realiseren maar, ik kan me voorstellen dat je tijdens deze e-course graag persoonlijke begeleiding van mij zou willen.

Een professionele blik zorgt ervoor dat je meer uit deze e-course haalt! Daarnaast is het contact moment aan het einde van de cursus tevens een stok achter de deur om daadwerkelijk aan de slag te gaan met de informatie die je van mij ontvangt.

Op deze manier behaal je makkelijker en eenvoudiger resultaat! Door mijn frisse blik op je ruimte en je ontwerp kan je zelfverzekerd keuzes maken.

"De cursus is inhoudelijk mooi gestructureerd opgebouwd, met een aantrekkelijke lay-out. Je wordt stapsgewijs van een idee tot een eindresultaat geleid. Doordat ik wist dat Franca aan het einde van de cursus met mij mee zou kijken was ik minder onzeker over de opdrachten en wist ik dat het zou lukken" Patricia
PREMIUM e-cursist

Hoe werkt deze persoonlijke begeleiding ( mijn PREMIUM abonnement) nou precies?
1. Je ontvangt van mij na deel 7 een mail waarin duidelijk staat aangeven welke gegevens ik nodig heb om je werk te beoordelen.  Ik zal dan per mail en/of telefoon reageren op je ontwerp en je suggesties en tips geven.

2. Je hebt ruim de tijd om in je eigen tempo de informatie van de e-course te verwerken.  Binnen 2 maanden na het aflopen van de e-course heb je nog gelegenheid om vragen te stellen en je werk op te sturen. Zo ben je zeker van een succesvol eindresultaat!

3. Heb je nog vragen? Of kom er er niet uit? Stel je vragen via de mail zodat we de puntjes op de i kunnen zetten en je een goed stappenplan hebt dat je zelfstandig kunt uitvoeren!

4. Daarnaast krijg je van ook nog een werk e-boek dat ik speciaal voor deze e-course heb ontwikkeld. Je ontvangt van mij een aanvullende pdf document of een link naar een online publicatie. In dit uitgebreide document van meer dan 100 pagina's staan overzichtelijk alle opdrachten, vindt je meer achtergrond informatie met veel inspirerende plaatjes. Je kunt HIER al een voorproefje van het werk e-boek vinden


Wil je graag persoonlijke begeleiding en je gratis abonnement omzetten in een PREMIUM abonnement? Dat kan! Stuur dan een mailtje naar franca(@)villadesta.nl.

Als je je opgeeft voor een PREMIUM abonnement heb je gedurende de cursus én tot 2 maanden na het laatste deel tijd om je werk door mij te laten beoordelen. Zo kun je in je eigen tempo de informatie die je van mij ontvangt verwerken. Je hebt in totaal recht op twee feedback momenten.

Daarnaast krijg je van ook nog het handige werk e-boek met meer dan 100 pagina's inspiratie dat ik speciaal voor deze e-course heb ontwikkeld.

DE KOSTEN VOOR HET PREMIUM ABONNEMENT zijn €120,-
Stuur een mail naar e-course@villadesta.nl en geef aan dat je een PREMIUM abonnement wilt.

Je ontvangt van mij dan bevestingingsmailtje met mijn rekeningnummer.
Na betaling voor de cursus is je inschrijving definitief en ontvang je in een aparte mail een beveiligde link naar het werk e-boek.

Ik hoop snel van je te horen!